Παρασκευή, 8 Απριλίου 2016

Για άλλη μια φορά προκαλείτε, κύριε Φίλη, τον Ελληνικό λαό


Για άλλη μια φορά προκαλείτε κύριε Φίλη τον Ελληνικό λαό
Απάντηση  στον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη
της Αθηνάς Κατσαφάδου*
Η χώρα καταστρέφεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς ευρισκόμενη σε αυτούς τους ζοφερούς καιρούς  χωρίς καπετάνιο και υπεύθυνο πλήρωμα. Ο υπουργός παιδείας αυτής της ανύπαρκτης  κυβέρνησης, κύριος Νίκος Φίλης, για άλλη μια φορά προκαλεί και εξοργίζει τους Έλληνες,    αφού αλαζονικά αποσιωπά το περιεχόμενο και τα πραγματικά αίτια της Επανάστασης του 1821 κατά της Τουρκοκρατίας και μάλιστα την ημέρα της επετείου της, την οποία υποβιβάζει σάν ένα  απλό μαθησιακό γεγονός και μάς εξαγγέλλει πανηγυρικά ότι η επανάσταση δημιούργησε το  νέο Ελληνικό έθνος! Όχι κράτος. Έθνος. Πρίν, είμαστε κάτι τιποτένιοι κατσιαπλάδες που επαναστατήσαμε επειδή μορφωθήκαμε με τις αξίες της Γαλλικής Επανάστασης. Δηλαδή οι  προπαπούδες μας, οι Κλέφτες και οι Αρματωλοί διάβαζαν Βολταίρο και Μοντεσκιέ; Ναι. Για τον  κύριο υπουργό, διάβαζαν. Έτσι του αρέσει. Έτσι επιτάσσει η νέα «αφήγηση». Μά, δεν ήξεραν  γράμματα οι αγωνιστές και οπλαργηγοί του 21. Εδώ, ο Μακρυγιάννης έμαθε γράμματα στους  καφενέδες της Αθήνας μετά την απελευθέρωση σε μεγάλη ηλικία και έγραψε τα περίφημα   απομνημονεύματά του. Ένα έργο τέχνης. Ε, και τι ενοχλεί εάν αυτό πού υποστηρίζει ο κύριος  υπουργός δεν έχει καμμία σχέση με τη πραγματικότητα; Tόσο το χειρότερο για την  πραγματικότητα. Μάλιστα. Τελεία και παύλα.
Όμως, ψεύδεστε, κύριε Φίλη. Όπως εψεύδεστο και όταν αμφισβητούσατε τον όρο ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ για τον Ποντιακό ελληνισμό. ΟΧΙ. Το έθνος μας δεν δημιουργήθηκε επειδή κάποιοι λογιώτατοι  και διανοητές του υπόδουλου Ελληνισμού «φωτίστηκαν» από την Γαλλική Επανάσταση του  1789. Το έθνος μας ΥΠΗΡΧΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ. Έχετε ένα κακό, κύριε Φίλη. Δεν  μελετάτε. Απλώς μεταφέρετε «επιστημονικά» τσιτάτα των Αντώνη Λιάκου (του ευνοημένου  πολλαπλώς από το καθεστώς Σημίτη), Πασχάλη Κιτρομηλίδη, Κουλούρη, Ρεπούση και λοιπών  ομοίων και είστε εξαιρετικά ευπροσάρμοστος στις επιταγές της Νέας Τάξης (έως παραξηγήσεως μπορώ να πώ). Οι αντιγραφές σας είναι άκριτες. Είστε από αυτούς τους  υπουργούς της χιλιοταλαιπωρημένης Παιδείας μας - και οι πρίν από εσάς δεν ήταν καλύτεροι,  απλώς ήσαν προσεκτικώτεροι - που προωθούν με περισσή επιμέλεια είν' αλήθεια και  φανατισμό, την συνέχεια της ελληνικής υποτέλειας, τήν διανοητική κυριαρχία και κατοχή που  υφίστανται οι εκπαιδευτικοί και άλλοι θεσμοί της χώρας μας από ξένα κέντρα. Έτσι, αντί για  ΕΠΙΣΤΗΜΗ, έχουμε κρατική προπαγάνδα ξένων κρατών.  
Γιατί μία εθνική στρατηγική κύριε υπουργέ, απαιτεί «αυτόχθονη», επεξεργασμένη και  πολυδιάστατη επιστημονική σκέψη και όχι γελοίους μιμητισμούς και επαρχιώτικους  μικρομεγαλισμούς. Έτσι, ακρωτηριάζετε πνευματικά τους Έλληνες. Θυμηθείτε την αλήστου  μνήμης κ. Ρεπούση, η οποία, εκτός όλων των άλλων, είπε και εκείνο το αλησμόνητο ότι η  αρχαία Ελληνική γλώσσα είναι νεκρή. Μόνον επιστημονική δεν είναι αυτή η άποψη. Ή μήπως  θέλετε να σκεφτώ πως άλλη φροντίδα δεν έχετε παρά πώς να αποελληνοποιήσετε το ήδη  κατακρεουργημένο κράτος μας;
Ποιος τρίβει τα χέρια του κύριε υπουργέ από αυτήν την αποελληνοποίηση της παιδείας μας, την  αποδυνάμωση και λοιδώρηση της θρησκείας μας, της Ορθοδοξίας μας, τόσο που η νεολαία  του κόμματός σας - όση απέμεινε μετά την αποχώρηση της ΛΑΕ - απαίτησε να απαγορευτεί η  πρωινή προσευχή και να απομακρυνθούν οι εικόνες από τά δικαστήρια (για τά ανοιχτά εθνικά  μας θέματα δεν είδα να έχουν κάνει ποτέ καμμία διαμαρτυρία); Ποιος τρίβει τά χέρια του στον  πόλεμο που έχετε εξαπολύσει εναντίον των θρύλων και παραδόσεων του λαού μας και για το  πλήρες ξερίζωμα της ιστορικής μνήμης μέσω τού ξαναγραψίματος της ιστορίας; Μη ξεχνάτε  κύριε υπουργέ, πως, οί απέναντι, εννοώ τους «καλούς μας γείτονες» αυτούς που φροντίζουν  με τον καλύτερο τρόπο την αύξηση του δημογραφικού με την προώθηση στα νησιά μας  χιλιάδων δυστυχισμένων, μια καί σείς ως κυβέρνηση και μάλιστα «πρώτη  φορά  αριστερά»   περισσότερο συναισθηματικοί και πονόψυχοι υποτίθεται από τους προηγούμενους δεν  επιδοτήσατε τά νέα ζευγάρια για να γεννούν παιδιά  και τους πολύτεκνους. Άλλωστε δυό  υπουργοί σας, ο πολύς κύριος Μουζάλας με τά συνεχή Μακεδονικά σαρδάμ, ναι, ναι, όλως τυχαίως, του «ξέφυγαν» και ο κύριος Ξυδάκης (ποιος θα το περίμενε) απεφάνθησαν: «  μετανάστες αυξάνουν και γονιμοποιούν τον γερασμένο πληθυσμό σε όποια περιοχή  καταφθάνουν»! Η Ελλάδα έγινε περιοχή. Από χώρα μετεξελίσσεται σε χώρο. «Πρώτη φορά  Αριστερά» σού λένε και τά σκυλιά δεμένα. Όχι, δεν είναι από αυτά που γαυγίζουν όταν περνάει  το καραβάνι. Αλήθεια, κύριε Φίλη, αυτήν την ατάκα ποιος την «σφύριξε» στον κύριο πρωθυπουργό;
Σε κάθε περίπτωση, σείς, είστε πλέον πολύ διάσημος και αγαπητός στους απέναντι. Όσο  αγαπητοί είναι οί «πεφωτισμένοι», Νίκος Δήμου (ο δυστυχής, δεν κατάφερε να γίνει  ακαδημαϊκός, παρ' όλα  ταύτα. Τι αχάριστος που είναι αυτός ο λαός. Βιώνει την δυστυχία να είναι Έλληνας), η Δραγώνα, η Κουλούρη, ο Χριστόπουλος, ο Λιάκος, βεβαίως-βεβαίως, και άλλοι  πολλοί της εθνομηδενιστικής μετανεωτερικής ιστοριογραφίας. Οί περισσότερες εφημερίδες της  Τουρκίας - δηλαδή οί προσκείμενες στο καθεστώς Ερντογάν γιατί, τις άλλες, τις έχει κλείσει  -  σας φιλοξενούσαν με τά πλέον κολακευτικά λόγια για την επίμονη και επισταμένη άρνησή σας στον χαρακτηρισμό γενοκτονία. Μη νομίσετε, δεν σας έκαναν και καμμία μεγάλη χάρη. Ξέρετε,  κύριε υπουργέ, πόσα λεφτά γλυτώνει το φασιστικό και ρατσιστικό καθεστώς της γείτονος από  την μη καθιέρωση του όρου γενοκτονία; Ε, σας το χρώσταγαν. Γουίν-γουίν. Ά, όλα κι όλα, κύριε  υπουργέ μου. Το σωστό να λέγεται.
Πάντως, οφείλω να σας υπενθυμίσω, πως οί ατίθασοι και πεισματάρηδες προπαππούδες μας δεν εξισλαμίστηκαν γιατί δεν προσκύνησαν, κράτησαν την Ορθοδοξία και γι' αυτό δεν  τούρκεψαν. Γνωρίζετε, πως όποιος ασπαζόταν το Ισλάμ τούρκευε. Δηλαδή, σείς, μιλάτε  ελληνικά και θεωρείστε Έλληνας (δεν ξέρω αν νοιώθετε και Ελληνας, δεν κάνω δίκη  προθέσεως) γιατί οί προπαππούδες σας δεν αλλαξοπίστησαν. Εάν θυμώσασταν αυτό το  γεγονός, δεν θα συμπεριφερόσασταν με αυτόν τον ανίερο και ποταπό τρόπο - θα μού  επιτρέψετε να πώ - σε σχέση μέ την λιτανεία των ιερών λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας. Σάς  ενημερώνω  λοιπόν, κύριε υπουργέ, ότι οί πρόγονοί μας πήραν τά όπλα, αμέσως μετά την  άλωση της Κωνσταντινούπολης το 1453 και, κύριε υπουργέ μου, πάλι θα σας δυσαρεστήσω.  Ξέρετε, τότε, δεν υπήρχε ακόμα ο Βολταίρος και ο Σαίν Ζύστ. Δεν είχαν γεννηθεί. Παρακολουθείστε, παρακαλώ, την αλληλουχία την επαναστατικών κινημάτων αμέσως μετά την  άλωση. Έχει ενδιαφέρον δεδομένου ότι πάνω από100 επαναστατικά κινήματα ξέσπασαν από  το 1453 έως το 1821. (Τά κινήματα αυτά δεν διδάσκονται στα σχολειά μας, αγαπητέ κύριε  υπουργέ). Άρα για ποιο νέο έθνος μάς λέτε και ποιον Γαλλικό Διαφωτισμό; Άλλωστε η Δύση  και ο Γαλλικός Διαφωτισμός στους αρχαίους και βυζαντινούς Έλληνες στηρίχτηκαν και  μορφώθηκαν. Η όποια μόρφωση ήλθε από την Δύση μετά τά 350 χρόνια σκληρής σκλαβιάς,  ήλθε ως αντιδάνειο.
Το 1463 λοιπόν κύριε υπουργέ, ο Έλληνας πολέμαρχος Κορκόδειλος Κλαδάς ξεκινάει την  επανάσταση κατά των Τούρκων από την Μάνη. Δέκα χρόνια μετά την άλωση της  Κωνσταντινούπολης, το 1479 επαναστατεί εκ νέου και  το 1480 στο Οίτυλο της Μάνης απωθεί  αποδεκατίζοντας τους Τούρκους.
Το 1585, ο αρματωλός Βονίτσης και Λούρου Μπούας Γρίβας ξεσηκώνει την Ρούμελη, ενώ οί   αγωνιστές της Ηπείρου Πούλιος Δράκος και Μαλάμος ξεσηκώνουν την Άρτα.
Το 1571 έχουμε το επαναστατικό κίνημα των Μελισσηνών με τον αρχιεπίσκοπο Μονεμβασίας  Μελισσηνό και τον αδελφό του χωροδεσπότη Θεόδωρο όπου σηκώνουν την σημαία της επανάστασης.
Το 1611 ξεσπάει η επανάσταση του επισκόπου Λαρίσης και Τρίκκης (Τρικάλλων ) Διονυσίου,  του αποκαλούμενου από τους εχθρούς του σκυλόσοφου. Αυτός υπήρξε μεγάλη μορφή. Συγκροτεί σώμα 800 ανδρών και κηρύσσει τον πόλεμο κατά των Τούρκων και καταλαμβάνει τά  Ιωάννινα και συλλαμβάνεται με προδοσία από τους Τούρκους όπου και τον γδέρνουν ζωντανό.  Ξέρετε, κύριε υπουργέ, το συνηθίζουν αυτό οί καλοί μας γείτονες. Και το 1915 και το 1922 και  το 1955 και 1965 και το 1974 με την  ίδια κτηνωδία αντιμετώπιζαν και αντιμετωπίζουν τους  αντιπάλους τους. Ξέρετε ότι ο Κεμάλ υπήρξε ο δάσκαλος και μέντορας του Χίτλερ; 
Την ίδια περίοδο γίνεται κίνηση κατά των Τούρκων από τον δούκα του Νεβέρ – συγγενή των  Παλαιολόγων από θηλυγονία – πρωταγωνίστησαν οί εξής ιεράρχες: Xρύσανθος Λακεδαιμονίας, Νεόφυτος μητροπολίτης Μάνης, Ράλλης Παλαιολόγος μητροπολίτης Τυρνόβου  καί άλλοι.
Το 1789 υπάρχει αίτηση στην Μεγάλη Αικατερίνη οκτώ επισκόπων όπου δηλώνεται η ετοιμότητά  τους να προκαλέσουν καθολική  εξέγερση κατά των Τούρκων - διαπιστώνετε ότι στις  περισσότερες φορές μπροστάρηδες στους μεγάλους αγώνες του λαού μας ήσαν ιερωμένοι.  Μήπως, κύριε υπουργέ, αυτό είναι που σας ενοχλεί;
Τά παραδείγματα είναι πάρα πολλά. Ενδεικτικά ανέφερα τά ανωτέρω. Είναι καταφανές ότι τά  πειστήρια, τά ιστορικά γεγονότα και οί αποδείξεις είναι αντίθετα από την προπαγάνδα της Νέας  Τάξης, η οποία στην περιοχή μας χρησιμοποιεί την ιστορία ως εργαλείο προώθησης τών  γεωπολιτικών και γεωστρατηγικών επιλογών των ΗΠΑ. Η Δύση (ΗΠΑ και Ευρωπαική Ένωση) μάς θέλει έναν λαό ηττημένο, ξεκομμένο από το ιστορικό του βάθος, ακρωτηριασμένο πνευματικά,  χωρίς αυτοπεποίθηση, χωρίς παραδόσεις και αναφορές στις μεγάλες στιγμές του  έθνους μας, εξαρτημένο από αυτούς όχι μόνο οικονομικά αλλά και πνευματικά. Εξ ου και η  ρητορική των δικών σας, των εθνομηδενιστών, κατά των παρελάσεων αφού είναι η αφορμή της  ΘΥΜΙΣΗΣ ενός ηρωικού γεγονότος που τονώνει το εθνικό φρόνημα, την αυτοπεποίθηση και την  υπερηφάνεια του λαού μας. Ο λαός που θυμάται έχει μεγάλες αναφορές και σπουδαία οράματα. Γι' αυτό το λόγο, η επίθεση στο φαντασιακό τού ελληνικού λαού έχει δεσπόζουσα θέση στην  στρατηγική της «ΜΑΛΑΚΗΣ  ΙΣΧΥΟΣ» της Νέας Τάξης. Αυτό επιτυγχάνεται με το ξαναγράψιμο  της Ιστορίας και εντεταλμένους οργανικούς διανοούμενους. Άλλωστε σήμερα ποιος διαβάζει;    Η τηλεόραση κάνει όλη την δουλειά. Και η τηλεόραση κατά το μέγιστο μέρος της ελέγχεται. Η  υποδούλωση στις μέρες μας δεν γίνεται με τάνκς και στρατό, βάσει της στρατηγικής της «ΜΑΛΑΚΗΣ  ΙΣΧΥΟΣ». Ο όρος αυτός περιγράφει την βούληση και την ικανότητα μιάς  παγκόσμιας δύναμης, πχ ΗΠΑ, να επηρεάσει εμμέσως πλήν σαφώς την συμπεριφορά, τις  αξίες ή τις ιδέες ενός άλλου έθνους ή άλλου πολιτικού μορφώματος με πολιτιστικά ή άλλα ιδεολογικά μέσα - ξαναγράψιμο ιστορίας, συγκεκριμένη μουσική με συγκεκριμένα μηνύματα, ή  μόδα, ή διατροφή, ή πολιτισμική επιβολή μέσω των ταινιών του Χόλλυγουντ κλπ πιο «ΜΑΛΑΚΑ» σε σχέση με πιο άμεσους εξαναγκασμούς όπως είναι η άμεση στρατιωτική δράση («ΣΚΛΗΡΗ  ΙΣΧΥΣ») ή  -και προσέξτε εδώ – οικονομικά μέτρα διεθνών θεσμών, πχ Διεθνές  Νομισματικό Ταμείο. Η στρατηγική αυτή επιτυγχάνεται με την προσέγγιση και επίδραση σε  πολιτικούς, δημοσιογράφους, εκπαιδευτικούς, καλλιτέχνες, επιχειρηματίες, φορείς, κινήματα και  ό,τι  μπορεί να επηρεάσει την κοινή γνώμη.
Μέσα από αυτήν την σκοπιά κύριε Φίλη, η τουρκοκρατία δεν πρέπει να παρουσιάζεται ως μία  από τις στυγνότερες της μακραίωνης ιστορίας μας, αλλά σαν μια πολυπολιτισμική Μπέλ επόκ, όπου όλοι ζούσαν αδελφωμένοι, σε αγαστή σύμπνοια, όπου υπήρχαν παντού σχολειά, υπήρχε  δικαιοσύνη, δεν έγινε ποτέ το παιδομάζωμα - έτσι, κύριε υπουργέ μου; - ούτε κρυφά σχολειά – έτσι, κύριε υπουργέ μου; - και όλοι ευημερούσαν και υμνολογούσαν τον σουλτάνο. Περιέργως,  ούτε μία φορά δεν αναφερθήκατε στο λογύδριό σας στην τουρκοκρατία.  Δεν υπονοώ ότι εσείς  είσαστε προς αυτή την κατεύθυνση. Το εννοώ.
Κλείνοντας, κύριε υπουργέ, την επιβεβλημένη απάντηση στο απαράδεκτο, αναιδές και  ταπεινωτικό για αυτόν τον υπέροχο λαό με τά μεγάλα προτερήματα και τά εξ ίσου μεγάλα  ελαττώματα – εάν δεν τά διέθετε, τά ελαττώματα εννοώ, θα σας ψήφιζε; - λογύδριό σας της 25ης Μαρτίου, θα μού επιτρέψετε να σας αφιερώσω ένα μικρό απόσπασμα της μνημειώδους ομιλίας  του μεγάλου Νίκου Καζαντζάκη στο BBC το 1946 :
«Αν τά  πήλινα μάτια του ανθρώπου μπορούσαν να δούν τά αόρατα, θα έβλεπαν στις  πολιορκίες του Μεσολογγίου, της Ακρόπολης και της Πάτρας, στις ομηρικές μάχες της  Τριπολιτσάς, των Δερβενακίων καί του Φαλήρου ή στις ένδοξες ναυμαχίες του Αιγαίου να  πολεμούν πλάι πλάι ο  Μιλτιάδης και ο Καραϊσκάκης, ο Οδυσσέας και ο Κολοκοτρώνης, ο   Θεμιστοκλής και ο Μιαούλης. Όλη η Ελληνική φυλή, σύσσωμη, σύψυχη, πήρε μέρος και  πολέμησε στην Επανάσταση του 1821. Σίγουρα, αν οί μεγάλες Σκιές δεν πολεμούσαν με τους  ζωντανούς, δεν θα μπορούσαμε ποτέ να νικήσουμε».
Ξέρω, κύριε υπουργέ, σας έβαλα δύσκολα. Τι να καταλάβετε εσείς για Σκιές και με κεφαλαίο  σίγμα μάλιστα από τον μεγάλο Καζαντζάκη; Αυτά τά μεγαλειώδη κείμενα δεν περιμένω να τά  καταλάβουν άνθρωποι όπως εσείς. Δεν είμαι τόσο αφελής. Όμως επιμένω να πιστεύω πως οί  άνθρωποι σαν κι εσάς δεν επεκράτησαν ποτέ μά ποτέ στον τόπο μας, ο οποίος με τους  ζωντανούς και τους αποθαμένους του αντάμα, τους αποβάλλει σαν κακοήθη εξανθήματα, και αν  τύχει κάποτε, να τους θυμηθεί, μόνο ως παράδειγμα προς αποφυγή τους θυμάται είς τους  αιώνας των αιώνων.
                                                                                          
*Αθηνά Κατσαφάδου, δικηγόρος, τέως πρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά

[Δημοσιεύθηκε στα ΕΠΙΚΑΙΡΑ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου