Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

Μου λένε οι γύρω παγωνιά, τους λέω Παναγία

Μου λένε οι γύρω παγωνιά,
τους λέω Παναγία

Το πάθος που διώκεται

Σε κουβαλάω απάνω μου
στις ερημιές βαδίζω
στα σινεμά στην αγορά
σε κουβαλάω σαν τα μωρά
και κάποιους εμποδίζω

Το πάθος που διώκεται
δεν πα΄ να επιδιώκετε
εσείς θα βγείτε λάθος
στο βάθος το ζηλεύουμε
αυτό που ρεζιλεύουμε
και μάρτυράς μου ο Άθως

Σε κουβαλάω απάνω μου
δυο χρόνια δε δουλεύω
κοιμήσου εδώ προσωρινά
κι αν ρίξει χιόνι στα ορεινά
θα πούμε το «πιστεύω»

Το πάθος που διώκεται
δεν πα΄ να επιδιώκετε
εσείς θα βγείτε λάθος
στο βάθος το ζηλεύουμε
αυτό που ρεζιλεύουμε
και μάρτυράς μου ο Άθως

Σε κουβαλάω απάνω μου
με κλονισμένη υγεία
περνάμε κόσμο και ντουνιά
μου λένε οι γύρω παγωνιά
τους λέω Παναγία

Το πάθος που διώκεται
δεν πα΄ να επιδιώκετε
εσείς θα βγείτε λάθος
στο βάθος το ζηλεύουμε
αυτό που ρεζιλεύουμε
και μάρτυράς μου ο Άθως


Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Μητσιάς

[Από τον κύκλο τραγουδιών τού Μίκη Θεοδωράκη «Πολιτεία Γ\'» (1994)]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου